Toată lumea își dorește să dețină propriul magazin online cu care să obțină profituri cât mai bune, comerțul electronic fiind într-o continuă ascensiune. Dar, nu este chiar atât de simplu precum poate părea. Nu oricine poate deține un magazin online de succes, deoarece nu toată lumea știe ce să vândă pe internet.
Ei bine, pentru că nu puține sunt persoanele aflate într-o continuă căutare de idei de produse pe care să le vândă online, în acest articol am decis să oferim câteva ponturi.
Astfel, dacă îți propui deschiderea propriului magazin online, dar nu ai idee ce produse ai putea vinde, atunci acest articol îți va oferi recomandările pe care le cauți:
De ce să vinzi produse online prin Dropshipping?
Înainte de toate, să clarificăm puțin procesul de dropshipping. Te întrebi ce este acesta și care sunt beneficiile acestui model de afaceri?
Ei bine, dropshippingul este o formă din ce în ce mai populară de comerț electronic, în care comercianții importă produse de la furnizori terți și le vând în magazinele lor online. În acest fel, ei pot reduce costurile și pasivele stocării mărfurilor.
Astfel, persoanele care vând prin sistem de dropshipping au posibilitatea de a-și decide marjele de preț și mai ales de a rămâne la curent cu tendințele actuale. Pot schimba cu ușurință produsele pe care le vând, iar astfel beneficii există o mulțime.
Ce să vinzi online – 5 recomandări pentru alegerea corectă a produselor
Utilizarea unor instrumente precum Google Trends te poate ajuta să găsești idei de produse pe care să le vinzi în magazinul tău online. De asemenea, un alt mod grozav de a descoperi idei de produse implică navigarea în ofertele altor magazine online, având în vedere cele mai bine vândute produse. Mai multe recomandări pentru alegerea corectă a produselor vei găsi în rândurile următoare:
Alege produsele de nișă
Nu are rost să te lupți cu marile magazine pentru atenția potențialilor clienți. Evită categoriile prea generoase dar și pe generale. În schimb, caută să vinzi produse de nișă care nu se regăsesc și în ofertele magazinelor mai mari.
Găsește-ți piața de nișă. Iar în acest mod îți va fi mult mai ușor să obții mai multe vânzări.
Identifică produsele pe care clienții le vor cumpăra în mod repetat
Uneori, comenzile online unice sunt cele mai bune, dar dacă alegi produse cu o marjă de profit mică, poate fi greșit să te bazezi pe faptul că vor fi mulți oameni care îți vor comanda produsul.
Gândește-te la produsele online pe care oamenii le vor cumpăra în mod repetat de la tine de-a lungul timpului. Cosmeticele, îmbrăcămintea și accesoriile pentru petreceri reprezintă exemple excelente.
Verifică cererea folosind rețelele sociale
Rețelele de socializare reprezintă un loc minunat pentru a căuta dovezi ale cererii clienților. Căutarea numelui produsului ales pe YouTube este o modalitate excelentă de a afla dacă oamenii fac recenzii și videoclipuri tip despachetare de produs. De asemenea, poți consulta comentariile de la videoclipuri pentru a vedea dacă există problemele cu produsul de care trebuie să fii conștient.
Nu uita de alte canale de social media precum Facebook și Instagram. Oferă atenție videoclipurilor virale și caută termeni relevanți pentru nișa în care vrei să activezi.
Alege produsele rezistente
Dacă vrei să livrezi produsele pe întreg teritoriul țării sau chiar și peste granițe, atunci ar trebui să te gândești la faptul că livrarea îți poate provoca o mulțime de bătăi de cap. De aceea, recomandarea noastră este să optezi pentru produsele rezistente, ce nu vor fi ușor de spart sau de defectat în timpul transportului. În acest mod vei evita o mulțime de probleme.
Citește recenziile
Recenziile nu sunt doar o bună sursă de informații pentru alți cumpărători, ci la fel de bine pot reprezenta o modalitate fantastică de a decide dacă un produs poate fi vândut de magazinul tău online sau nu.
Dacă ai deja un magazin, află ce spun oamenii despre produsele tale existente. Citind feedbackul lăsat de aceștia, vei putea afla ce ar trebui să vinzi în continuare. De exemplu, poate că vinzi articole de îmbrăcăminte, dar clienții și-ar putea dori mai multe mărimi sau culori.
Ține cont de toate aceste sfaturi practice iar astfel sigur îți va fi mai ușor să te decizi ce produse să vinzi în magazinul tău online.