Crearea unui magazin online reprezintă un pas important în lumea comerțului electronic, însă nu este suficient să te rezumi doar la acest pas. Poți avea un magazin online construit ca la carte, însă clienții nu vor apărea atât timp cât nu investești în promovarea produselor pe care le vinzi.
Fără o promovare eficientă, este imposibil să te faci remarcat în fața concurenței. Drept urmare, ai toate motivele pentru a investi în cele mai eficiente metode de promovare, astfel încât să beneficiezi de un flux generos și constant de clienți.
De aceea, în acest articol am decis să îți recomandăm trei metode eficiente de promovare a unui magazin online. Încearcă-le și tu și sigur ne vei mulțumi mai târziu.
Promovare magazin online plătită (Facebook, Instagram, TikTok și Google)
Serviciile de promovare plătită reprezintă cel mai bun mod de a obține rezultate rapide. Iar cum răbdarea lipsește cu desăvârșire atunci când tocmai ți-ai lansat propriul magazin online, cu siguranță abia aștepți să ai primii clienți. În acest sens, ai putea încerca serviciile de promovare plătită pe care Facebook, Instagram, TikTok și Google le oferă.
Google Ads și Facebook Ads sunt servicii care îți oferă posibilitatea de a crea reclame pe care să le livrezi doar celor interesați de produsele pe care le vinzi, folosind diferite criterii de țintire a publicului dorit. Drept urmare, șansele de a-i transforma în clienți sunt destul de mari, mai ales dacă ai un magazin online bine pus la punct.
În funcție de cât de bine sunt create campaniile de promovare pot fi foarte accesibile, iar astfel în final vei putea obține profitul dorit.
Optimizarea SEO
Dacă pentru rezultatele oferite de serviciile PPC va trebui să plătești constat pentru a beneficia de rezultate, situația este diferită în cazul optimizării SEO. SEO este un proces de durată, însă rezultatele nu dispar dacă faci o pauză de la investiții.
Principalul obiectiv al unui proces de optimizare SEO este ca magazinul tău online să obțină poziții cât mai bune în lista de rezultate pentru căutări relevante. Asta înseamnă că o optimizare corect realizată îți va aduce trafic organic, deci și mai multe vânzări.
Acesta este motivul pentru care ar trebui să investești în optimizarea SEO a magazinului tău online.
Începe o campanie de promovare cu influenceri
Promovarea cu ajutorul influencerilor reprezintă o strategie la care foarte multe branduri apelează în perioada actuală. Drept urmare, ai putea încerca să te folosești și tu de încrederea pe care aceste persoane publice au câștigat-o în fața miilor de fani, pentru a-și promova produsele sau serviciile pe care le comercializezi.
Astfel, magazinul tău se va bucura de mai multă popularitate, iar încrederea în produsele comercializate va crește. În plus, dacă vei alege influenceri care activează în același domeniu precum al tău, cel mai probabil vei înregistra mai multe vânzări.
Acestea sunt așadar trei metode foarte eficiente de promovare magazin online pe care ar trebui să le folosești neapărat.
Un magazin online bine construit și optimizat va fi mult mai ușor de promovat, de aceea ar trebui să ai în vedere aceste aspecte atunci cand alegi platforma eCommerce utilizata.