Între un magazin online de succes și un magazin online obișnuit pot exista foarte mici diferențe reprezentate de ingrediente cheie pe care unii antreprenori le ignoră. Un astfel de aspect care poate face diferența este și conținutul text de pe site.
Află cum te poate ajuta marketingul prin conținut să crești numărul de vânzări!
Marketingul prin conținut este o strategie folosită cu succes de către cele mai mari magazine online, dar ignorate de către foarte multe dintre magazinele mici. Aceasta este și motivul pentru care unele magazine au succes iar altele nu.
Iar pentru că suntem conștienți de potențialul imens pe care îl are marketingul prin conținut, în acest articol am decis să abordăm acest subiect. Drept urmare, dacă te întrebi de ce ar trebui să investești în conținutul text de pe paginile magazinului tău online, vei găsi răspunsurile în rândurile imediat următoare:
Lumea caută informații despre produsele tale
Magazinul tău online ar trebui să aibă neapărat și o secțiune de blog unde poți publica constant articole de interes pentru clienții tăi. Acolo poți scrie despre produsele tale și despre cum pot fi ele de ajutor celor care îți accesează articolul. Mai mult decât atât, poți realiza ghiduri despre cum pot fi ele utilizate și întreținute pentru o funcționare optimă cât mai mult timp.
Promoțiile pe care le organizezi ar trebui promovate, la rândul lor, pe blogul magazinului tău online. Astfel clienții tăi vor afla mai ușor că ai reduceri de care ar trebui să profite.
Publică articole constant, iar acestea pot aduce trafic prețios pe site-ul tău. Vizitatorii care îți accesează blogul pot fi ușor redirecționați către paginile produselor tale, iar apoi mai rămâne doar ca aceștia să devină clienți.
Titlurile fac diferența
Titlurile din conținutul text de pe blogul tău au o importanță deosebită. Acestea pot fi folosite nu numai pentru a obține poziții mai bune în lista de rezultate a motoarelor de căutare, dar și pentru a atrage atenția cititorului. Folosește titluri atrăgătoare, succinte și convingătoare, pentru a atrage cât mai mulți vizitatori.
Altfel spus, titlurile sunt acelea pe care site-urile le au în lista de rezultate a motoarelor de căutare. Caută exemple de titluri convingătoare și folosește strategiile magazinelor de succes, ori testează strategii proprii, până când o vei găsi pe cea câștigătoare.
Vorbește despre beneficii
Cum poți convinge un client că merită să îți cumpere produsele sau serviciile, dacă nu vorbind despre beneficiile acestora? Spune care sunt motivele pentru care ar trebui să-ți cumpere produsele, iar cu cât ești mai convingător, cu atât mai mult cresc șansele de a vinde.
Poți colabora cu un content writer sau poți încerca să te ocupi personal de acest detaliu, mai ales dacă ai testat produsul pe care îl vinzi, iar astfel sigur vei putea obține o descriere suficient de convingătoare pentru a-ți crește numărul vânzărilor.
Pune în practică aceste trei strategii de content marketing iar astfel cu siguranță vei simți o schimbare în ceea ce privește rata de conversie a magazinului online. Iar dacă îți dorești un magazin online care să vândă, poți apela cu încredere la serviciile noastre. Avem pregătite pentru tine toate tool-urile necesare optimizării conținutului din magazinul tău online.