Afla care sunt cele 5 strategii SEO pentru magazine online.
SEO este poate cea mai importantă metodă de promovare a unui site web. Este un proces de durată, care necesită timp și răbdare, însă rezultatele vor fi, la rândul lor, durabile.
Spre deosebire de metodele de promovare plătite, care nu mai oferă rezultate odată ce ai oprit campania de promovare, SEO oferă rezultate chiar și după ai pus campania de promovare pe pauză. Iar ăsta este un avantaj imens!
Dar cum să îți promovezi eficient magazinul tău pentru ca SEO să îți ofere rezultatele mult dorite? Avem noi câteva recomandări și ți le vom oferi în rândurile următoare. Încearcă-le și tu iar astfel sigur nu vei fi dezamăgit de rezultatele obținute:
Pune accent pe SEO on-page și pe conținut!
Partea on-page reprezintă un ingredient cheie în procesul de optimizare SEO. Drept urmare, ar trebui să te asiguri că totul este făcut ca la carte pe site-ul magazinului tău online. Ce ai de făcut?
Recomandarea noastră este să colaborezi cu un specialist în domeniu, însă în mare SEO on page presupune următoarele operațiuni:
- Crearea de conținut text optimizat pentru anumite cheie relevante pe fiecare pagină a site-ului web;
- Scrierea unor descrieri de produs eficiente;
- Alegerea unor titluri și descrieri meta bine optimizate;
- Folosirea unor adrese URL scurte dar care să conțină cuvinte cheie relevante;
- Adăugarea Schema Markup;
- Crearea legăturilor interne;
- Folosirea unor imagini de calitate.
Este foarte important ca textele de pe paginile magazinului tău online, inclusiv descrierile de produs, să fie originale.
În timpul procesului de optimizare on-page, ar trebui să pui în balanță experiența vizitatorului cu strategiile de optimizare SEO, astfel încât să existe un echilibru perfect.
Îmbunătățește viteza de încărcare a site-ului tău web
Este esențial ca paginile site-ului tău web să se încarce cât mai rapid. Iar asta deoarece viteza de încărcare a site-urilor web reprezintă un foarte important factor de clasare a site-urilor web. Drept urmare, ar trebui să depui toate eforturile necesare pentru ca și magazinul tău să fie cât mai rapid. În general, platformele de tip SaaS precum VEO îți oferă deja partea de optimizare viteză inclusă by default acesta fiind un avantaj foarte mare față de platformele eCommerce clasice.
Platforma pe care o alegi pentru crearea magazinului este foarte importantă, iar în acest sens activarea unui magazin VEO îți poate garanta o viteză de încărcare excelentă.
De asemenea, daca utilizezi o platformă clasică ar trebui să investești în închirierea unui server cât mai performant, care la rândul său va influența în mod decisiv viteza de încărcare a magazinului tău online. În cazul în care utilizezi o platforma de tip SaaS poți lua în caulcul faptul că serverul este deja inclus în abonamentul lunar.
Link-urile de calitate fac diferența
În final, link-urile pe care le primești de la alte site-uri reprezintă în continuare un factor ce determină pozițiile pe care site-urile web le obțin după anumite căutări. Drept urmare, ar trebui să ai în vedere obținerea unor link-uri de la site-uri de calitate, cu conținut original și mai ales relevant pentru nișa în care activezi.
Un profit de backlink-uri consistent va reprezenta ingredientul ce te poate ajuta să te diferențiezi de concurență.
Păstrează securitatea site-ului
Dacă magazinul tău prezintă breșe de securitate motoarele de căutare vor observa asta foarte rapid și vor decide să nu-l recomande printre primele poziții, așa cum tu probabil îți dorești să te situezi. Drept urmare, ar trebui să iei toate măsurile necesare pentru a-ți menține magazinul online mereu sigur pentru vizitatorii tăi dar mai ales să ai activ un certificat de securitate (https / SSL).
Stabilește cuvintele cheie
Cuvintele cheie reprezintă poate cel mai important aspect pe care ar trebui să îl ai în vedere înainte de a începe optimizarea SEO. Folosind diferite instrumente, precum SE Ranking sau AdWords Keyword Planner, vei putea stabili care sunt cuvintele cheie relevante și de interes pentru care îți dorești clasarea pe poziții cât mai înalte. Apoi, întreaga procedură de optimizare SEO se va face în jurul acestor cuvinte cheie.
Poți afla mai ușor care sunt cuvintele cheie relevante pentru magazinul tău online, analizând concurența.
Pune în practică cele 5 strategii SEO pentru magazine online iar rezultatele nu vor întârzia să apară, iar în cazul în care vrei să te ajutăm noi cu sfaturi sau de ce nu să îți pregătim campaniile de marketing nu ezita să ne contactezi.